Четвер, 23.01.2025, 09:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Хустська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст.

Прогноз погоди
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Офіційні сайти

Каталог статей

Головна » Статті » 2015-2016 н.р.

Методтиждень

     Черговий методтиждень у грудні проводився на тему: «Реалізація основних принципів патріотичного виховання в умовах спецшколи-інтернату». У плані методичного тижня проведено відкриті уроки, виховні заняття, спортивні години та дозвілля.

     Вихователь Штефуца Світлана Іванівна провела у дошкільній групі дозвілля на тему: «Ой, прийшла до нас зима», метою якого було повторити з дітьми кольори, розвивати моторику пальців рук, викликати за допомогою гри позитивні емоції.

     На занятті діти гралися в цікаві ігри: «Прикрасимо ялиночку», «Підбери пару до рукавички», діти працювали з пластиліном, прикрашали ялиночку. Всі були активними, веселими під час заняття.

     Тему «Клички тварин» на уроці української мови у 2 класі вивчала вчителька Боднарь Катерина Антонівна. Мовна розминка про нашу країну сприяла патріотичному вихованню школярів.

    Протягом уроку педагог формувала в дітей уміння розрізняти тварин та їх клички, поглиблювала знання про лексичне значення слів, розвивала зв’язне мовлення, збагачувала їх словниковий запас за допомогою різних видів робіт, переважно в ігровій формі. Ігри «»Хто? Що?», «Розсипанка», «Вгадай свою тваринку» сприяли активізації уваги та зацікавленості учнів. Мікроклімат уроку сприяв засвоєнню знань, активізував пізнавальну та мовну діяльність молодших школярів.

     У 10 класі проведено спортивну годину на тему: «Козацькі розваги». Вихователь Штефуца Ігор Михайлович залучив дітей до активного відпочинку, навчав бути справжніми козаками, пройшовши всі випробування. Мета: залучити дітей до здорового способу життя, виховувати почуття  колективізму і патріотизму. Розвивати спритність , увагу, пам'ять, мислення.

     Діти були активні під час естафет «Вершники», «Втеча полоненого козака з полону», «Переправа через річку», «Повзунець», «Рівновага».

     Вихователем 11 класу Земовою Любов Федорівною проведено виховне заняття на тему: «Ґрінпіс», під час якого учні познайомилися з історією виникнення, діяльністю, цілями та завданнями міжнародної екологічної організації «Ґрінпіс». Вихователем використано різні види робіт:

  • налаштування на роботу «Комплімент»;
  • мовна зарядка – асоціативний кущ «Екологія»;
  • трейлер до фільму «Чорний лід»;
  • проект учнів «Ґрінпіс»;
  • виконання тестів;
  • рефлексія «Світлофор».

     Учні ознайомилися з багатьма новими цікавими фактами, збагатили свій кругозір.

     Вихователь 7 класу Мельник Катерина Федорівна провела відкрите виховне заняття на тему: «Ароматні іграшки». Учні з вихователькою заздалегідь підготували іграшки: заповнили їх синтепоном, пофарбували ароматичним клеєм.

     Метою даного заняття було оздобити ароматичні іграшки розписом, прикрасити камінчиками, пайєтками, стрічками. Вихователька повторила з учнями зимові свята, народні традиції України. Заняття сприяло розвитку в учнів творчих здібностей, фантазії, естетичних смаків, а також вихованню любові та поваги до українських народних традицій.

     Виготовленими іграшками учні прикрасять Новорічну ялинку у школі.

     Індивідуальні заняття є однією із важливих організаційних форм здійснення корекційного навчання дітей зі зниженим слухом. Індивідуальна робота вчителів із розвитку слухового сприймання та формування вимови спрямована на:

  • розвиток у дітей слухового сприймання так, щоб учні могли ефективно використовувати залишки слуху на уроках та в позаурочний час;
  • постановку, корекцію, автоматизацію й диференціацію артикуляції звуків мови з використанням залишків слуху;
  • нормалізацію тембру голосу, інтонації та ритміки мови;
  • розвиток здатності використовувати залишковий слух для постійного контролю та корекції власної вимови.

     Постановка, корекція, автоматизація та диференціація артикуляції звуків мови проводиться з використанням слухо-мовних тренажерів: «Видима мова», «Адаптація Лого».

     Саме про це йшла мова на теоретично-практичному семінарі на тему: «Постановка звука Ж, Ш», який провела інструктор слухового кабінету Лучка Віталіна Юріївна. На семінарі Віталіна Юріївна розказала і показала всім присутнім поетапний підхід до постановки звука Ш. Такий підхід сприяє усвідомленому засвоєнню артикуляції звука. Учні повинні знати, де знаходиться язик під час вимови звука Ш, положення губ та зубів. А педагоги, при потребі, мають нагадати дитині про це.

Категорія: 2015-2016 н.р. | Додав: Admin-internat (28.12.2016)
Переглядів: 681
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Офіційні сайти
Педагогічна преса

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz