Згідно річного плану роботи школи з 20 по 24 лютого у школі проведено методичний тиждень «Від креативної особистості вчителя до креативної особистості учня», метою якого є підвищення педагогічної майстерності, надання методичної допомоги, обмін досвідом роботи, вивчення перспективного педагогічного досвіду та його поширення серед педпрацівників закладу.
Формування ключових компетентностей школярів шляхом поєднання традиційних та інноваційних методів навчання було практично втілено під час проведення відкритих уроків, індивідуальних і виховних занять, загальношкільних заходів та практичних семінарів.
Робота над вимовою – один з найбільш специфічних і складних розділів роботи у школі для дітей з вадами слуху. Спеціальне навчання вимови здійснюється на індивідуальних заняттях. Робота над кожним звуком передбачає два етапи – його постановку та автоматизацію.
Інструктор слухового кабінету Лучка Віталіна Юріївна провела теоретично-практичний семінар для вчителів з постановки звуків [Т, Д, К], де наглядно показала методи і прийоми постановки даних звуків.
Сурдопедагог Сіладій Марина Миколаївна провела індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем підготовчого класу Костяком Денисом. Вчитель використала різні види робіт для автоматизації вимови звуків [Т, И].
Робота над мовним матеріалом до теми «Свійські птахи та їх пташенята» була насичена ігровими моментами, що полегшує засвоєння навчального матеріалу. Як результат – дитина навчилася чітко вимовляти звуки у словах та реченнях, співставляти та називати домашніх птахів та їх дитинчат.
Гра-подорож «Скоро весна» допомогла сурдопедагогу Грицько Руслані Василівні ознайомити дошкільнят з характерними ознаками весни, дати уявлення про перші весняні квіти, викликати позитивний емоційний відгук на зміни в довкіллі, що відбуваються навесні. Протягом заняття педагог формувала у дітей поняття про розмір і колір предметів, розвивала пізнавальний інтерес, мовлення, розумові і творчі здібності.
Проведені фонетична ритміка; дидактична гра «Поїзд», де діти шукали геометричні фігури; дихальна гімнастика «Нюхаємо квітку»; дидактична гра «Мами і діти», де вихованцям було запропоновано знайти маленьким квітам пару – матусю; дидактична гра «Сліди», де дошкільнята міркували, які тварини залишили сліди на стежці. У кінці діти смакували весняним печивом у вигляді пташок-«жайворонків».
Відкритий урок з фізики у 7 класі вчитель Сабадош Ірина Олександрівна провела на тему: «Поширення світла у різних середовищах. Педагог ознайомила учнів із сутністю природного явища заломлення світла та причиною появи такого явища. Згідно плану уроку було проведено досліди з заломлення світла в різних природних середовищах; виявлено, при яких умовах світло заломлюється як якісно, так і кількісно; учні спостерігали і пояснювали явище заломлення світла на прикладах: у природі, в побуті, в техніці; дізналися, що таке міражі, оптичні фокуси, збагатили словник, розширили кругозір в дослідженнях природи світла.
Урок хімії у 8 класі на тему: «Розв’язування вправ і задач до теми «Оксиген. Кисень» провела вчитель Шутко Наталія Михайлівна. Урок проходив у формі подорожі містом «Хіміків-розумників», де учні зупинялися на різних зупинках, виконували завдання для закріплення знань, умінь і навичок з даної теми.
Були використані різні форми роботи:
- метод «Гронування»;
- ігри «Так або ні», «Ромашка»;
- робота біля дошки;
- робота в парах;
- інтерактивні вправи «Розірвана шпаргалка», «Заморочки з діжки».
Така форма уроку дуже сподобалася учням.
|