З 24 по 28 жовтня у школі проведено методичний тиждень на тему: «Виховання якості вимови – важливий компонент формування мовленнєво-комунікативних компетентностей учнів, що мають порушення слуху».
На загальношкільному заході «Книга – наш друг і наставник» учні та педагоги 5 класу Ковчар Наталія Олександрівна, Шигута Маргарита Олександрівна, Лях Ольга Дмитрівна, а також бібліотекар школи Федурця Наталія Василівна знайомили всіх з історією появи книги, книгодрукування та різними видами книг.
На цікавій презентації представлено вирази видатних людей, народні прислів’я про книгу, кросворд, літературна вікторина. Учні розгадували загадки і брали участь у різних дидактичних іграх. Вихованці доказали, що дружать із книгою.
Вихователь Лайош Зоряна Леонідівна провела з учнями 6 класу дозвілля на тему: «Осінь», метою якого було повторити з учнями осінні ознаки, зміни в природі з приходом осені; закріпити знання про овочі та фрукти; розвивати мовні навички; виховувати любов до природи.
Діти були поділені на дві команди: «Кмітливчики» та «Сміливчики».
На занятті вихованці гралися в цікаві ігри: «Підбери назву дерева», «Овочі та фрукти»; відгадували загадки, складали речення з назвами овочів та фруктів.
У 2 класі проведено спортивну годину «Рухливі ігри». Вихователь Гусак Надія Дмитрівна намагалася забезпечити активний відпочинок учнів; розвивати руховий апарат, фізичні якості: швидкість, спритність. Діти були активні під час естафет «Гонки на м’ячах», «Передай м’яч». Цікава гра «Знайди колір» захопила всіх присутніх у залі.
Вихователем 2 класу Сливкою Надією Олександрівною проведено виховне заняття на тему: «Малюємо осіннє дерево». Вихованці навчилися малювати сюжетний малюнок з використанням прийому малювання пальцями. На занятті учні повторили кольори, осінні місяці, закріпили ознаки осені. Як результат – у кожного другокласника – своє осіннє дерево на малюнку.
Урок української мови у 7 класі на тему: «Уживання числівників для позначення дат і часу» провела вчитель Росоха Світлана Василівна. Протягом уроку вона навчала учнів будувати речення з числівниками на позначення дат, часу; виробляти навички правильно вживати їх в усному і писемному мовленні; розвивати зв’язне мовлення.
Для досягнення мети педагог використала найрізноманітніші види робіт:
- тестові завдання;
- робота учнів з підручником української літератури, зарубіжної літератури, історії;
- запис у зошит важливих дат свого життя;
- гра «Оголосіть час»;
- діалог «Режим дня»;
- мовна гра «Редактор»
- відгадування ребусів.
На уроці використано інтерактивну дошку.
Учням було дуже цікаво працювати.
|