31 січня 2014 року психологом школи Стасиком Ю.М. був проведений семінар
- тренінг для класних керівників на тему:
«Мої
кроки до налагодження взаємодії з учнями». Метою тренінгу було обговорення
питань налагодження взаєморозуміння з учнями. Епіграфом до семінару були слова В. Сухомлинського: «Дитина, яка нічим не
заявляє про свою індивідуальність,
нічим не цікавиться, нічого її не непокоїть, нікому
не завдає ніяких турбот і прикрощів - найважча дитина». Особлива увага зверталася
на налагодження взаємодії з девіантними,
замкнутими та тривожними учнями.
За допомогою мозкового штурму «Взаємодія» педагоги зуміли
розкрити своє бачення понять «взаємодія» та
«взаємопорозуміння» з учнями. Вправа на визначення
емоційного стану учня дала можливість педагогам за зовнішніми проявами поведінки школяра
здогадатись про особливості його внутрішнього стану переживань.
Вправа «Квітка успіху»
дозволила намітити педагогам майбутній шлях налагодження взаємодії з
індивідуальністю кожного учня.
Насамкінець,
психолог ознайомив учасників тренінгу з «шпаргалками» роботи з різними
категоріями дітей, які обов’язково стануть у пригоді класним керівникам, які
прагнуть знайти спільну мову зі своїми вихованцями. |