З метою переходу від традиційних форм навчання до інноваційних, вдосконалення процесу формування і розвитку особистості за умов особистісно орієнтованого навчання та згідно плану роботи школи у Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІ ступенів з 24.02. по 28.02.2014 року проходив методичний тиждень педагогічної майстерності вчителів та вихователів. Відкриті уроки, виховні заходи, різні форми методичної роботи були об’єднані темою «Сучасні інноваційні технології: їх використання в навчально – виховному процесі».
Проведенню тижня передувала певна робота. На засіданні методичної ради був розроблений план проведення методтижня. Заступник директора з навчальної роботи Вучкан М.В. провела методичні консультації щодо організації запланованих заходів, запропонувала методичні рекомендації для успішного проведення відкритих уроків.
Творчим підходом відзначився урок світової літератури (вч. Цедик І.І) на тему: «Історія і доля людини Айвенго, його відданість та благородство». Учні 7 класу познайомилися з відомим історичним героєм свого часу та його кращими рисами, які й на сьогодні є актуальними та цінними.
Приємною несподіванкою для вихователів підготовчого класу став урок математики (вч. Брикун В.О.). Улюблені для дітей мультиплікаційні герої уроку - подорожі допомагали учням підготовчого класу справитися з нелегким для них завданням – збільшення числа на 5.
Для вчителів індивідуальної роботи підготовчого – 4 класу цікавим та повчальним було заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з ученицею 4 класу Плешинець Євгенією, яке підготувала та провела Сіладій М.М.
Гаслом уроку можуть бути слова В.О.Сухомлинського «Щоб дитина була палко зацікавлена у навчанні, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче інтелектуальне життя».
Весело та жваво пройшов час дозвілля для вихованців 2 класу. За допомогою рухливих ігор («Знайди звіра», «Хто швидший», «Сніжки», «Сніговик») вихователька Калина Т.І. розвивала у дітей не тільки спритність та уважність, а й слухомовні навички другокласників.
Краватка – один з елементів одягу чоловіка, який підкреслює його індивідуальність. Про історію, підбір та зав’язування краватки на виховному занятті у 9 класі розповів вихователь Максимець М.В. Вже на занятті учні втілили свої знання у практику зав'язування краваток, ще й позмагалися між собою.
Високу креативність в організації та проведенні позакласних заходів показала під час проведення мовного ранку «Моя країна – Україна» інструктор слухового кабінету Лучка В.Ю. З метою інтеграції дітей з вадами слуху в чуюче середовище на позакласний захід було запрошено учнів 1-В класу ЗОШ №4 разом з вчителькою Мітру А.В. В учнів обох шкіл була хороша можливість встановити між собою теплі дружні відносини.
Всі педагоги показали компетентність щодо впровадження інноваційного підходу до різних етапів уроку і нових видів технологій у навчанні. Змістовні заходи, захоплюючі хвилини кожного уроку та позакласного заходу стали яскравою подією у житті школи. Діти та вчителі повірили у свої сили, у свою здатність покращити шкільне життя. Педагоги школи продемонстрували щоденну клопітку працю з кожною дитиною, довели, що немає дітей і проблем чужих. Всі вони учні, які навчаються та виховуються у єдиній сім’ї Хустської спецшколи-інтернату, слідують її традиціям. Під час заходів, що пройшли у рамках тижня, педагоги:
- презентували власний досвід роботи;
- обговорювали переваги впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;
- шукали власні зернини розвитку професійної компетентності;
- обговорювали і зробили «роботу над помилками» та намітили шляхи вдосконалення до кожного окремого уроку, заняття, заходу.
Підсумками тижня були засідання шкільних методоб’єднань.
Завершився тиждень підсумковим засіданням теоретично-практичного семінару з питань навчально-виховної та корекційно-відновлювальної роботи.
Вступною частиною семінару була презентація заступника директора з навчальної роботи Вучкан М.В. на тему: «Сучасні інноваційні технології».
З доповіддю на тему: «Мультимедійний супровід у навчально-виховному процесі дітей з вадами слуху» виступила вихователь 5 класу Шутко Н.М.
Голови шкільних методоб’єднань з кожного циклу ознайомили присутніх з рекомендаціями щодо відвіданих відкритих уроків та позакласних заходів.
Заступником директора з навчальної роботи Вучкан М.В. було підведено підсумки проведення методтижня.
Методтиждень закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів та вихователів, які пробуджують творчість і пізнання учнів, підтримують їх інтерес та бажання вчитися. |